Muiderberg H45-1 - L

Informatie over MHC Muiderberg
Klik voor meer informatie over de betreffende categorie
 Accommodatie & Bar (2)
 Algemeen (8)
 Contributie (1)
 Lidmaatschap (3)
 LISA (2)
 Spelregels (5)
 Sponsormogelijkheden (1)
 Vertrouwenspersoon (1)

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

Bij wie moet ik aankloppen?

Ben je ingelogd, dan kun je in het menu -> DE CUB -> ORGANISATIE alle bestuursleden en andere vrijwilligers vinden. Daar vind je ook een telefoonnummer en/of e mail adres waarmee je contact op kan nemen.

Hockeytenue, waar kan ik dat krijgen?

Het tenue van MHC Muiderberg is exclusief te koop bij:

The Hockey Centre

Palmpolstraat 7

1327 CA Almere

Voor de website en webshop klik hier

Telefoonnummer en mailadres van een lid opzoeken
Nadat je bent ingelogd zie je in de menu balk een leeg veld met daarnaast het woord 'zoek'.
Als je een achternaam of een deel daarvan (minimaal 3 letters en geen spaties of tussenvoegsels) intypt kan je je medelid telefonisch of per mail benaderen.

verslag maken
Wil je een verslag maken. Log dan in. Ga naar je team. Onder de teamsamenstelling en het wedstrijdprogramma is dan een blokje uitslagen; rechts in dat blokje staat dan onder verslag [ invoer] als je daar op klikt opent zich de mogelijkheid. Vergeet niet het verslag op te slaan door onderaan op [verwerken] te klikken.
Let wel dit verslag is door heel de wereld te lezen. Schrijf geen privacygevoelige zaken, blijf netjes over de tegenstander, het publiek en de scheidsrechters.
Het bestuur en de redactie behoudt het recht om kwalijke verslagen te verwijderen.

Voor nieuwe leden

Welkom bij MHC Muiderberg!

De kleinste en leukste club van Nederland.

Waar kan ik tweedehands hockeykleding e.d. krijgen?
Er wordt geen echte tweede handsbeurs gehouden. Echter op de site kan je zelf, na ingelogd te zijn, onder het menu "vraag en aanbod" hockey kleding, schoenen, sticks, scheenbeschermers of zelfs het kinderfietsje aanbieden of vragen. Kies de juiste categorie om je aanbieding of vraag te plaatsen

N.B. Houd de gedragsregels zoals die in het menu staan in acht:
  • je neemt zelf contact op met diegene die iets vraagt of aanbiedt
  • als iets verkocht is, of als er geen vraag meer is, dan verwijder je zelf de advertentie
  • geen commerciĆ«le zaken aanbieden
    Waar vind ik de barsleutels? En waar breng ik ze terug?
    Als je inlogt en naar documenten gaat in de categorie Algemeen, kan je het antwoord lezen!

Wakefield
    Sinds 1999 wordt er jaarlijks een uitwisseling georganiseerd tussen onze club en de Engelse club Wakefield.
    Wakefield ligt enkele kilometers onder Leeds. De uitwisseling is bedoeld voor de ABC-jeugd.
    Het ene jaar komen de Wakefielders naar Muiderberg, het andere jaar gaan wij met het vliegtuig en de bus naar Wakefield.
    De laatste jaren is het feestelijke hockeyweekend meestal rond Pasen.