WATERVELD: DE STAND VAN ZAKEN
16-5-2017  |
Beste (ere)leden en ouders van leden,

Sinds de laatste BALV buigen wij ons over de financiĆ«le en technische haalbaarheid voor de aanleg van een waterveld.

Het beregenen lijkt te lukken door middel van leidingwater. Het oppompen uit de ondergrond geeft zilt water, met alle bijbehorende nadelen. Daarnaast wordt op korte termijn een grondonderzoek uitgevoerd, waarmee duidelijk wordt of een andere onderlaag nodig is voor een waterveld.

Ook zijn we druk bezig met onderzoek naar de financieringsmogelijkheden. Een van de mogelijkheden is een donatie van het Schipholfonds die deze week is aangevraagd.

Zowel het onderzoek naar de technische als de financiĆ«le haalbaarheid kost meer tijd dan wij aanvankelijk dachten.
Zodra we volledige helderheid hebben, roepen we een BALV bij elkaar om met elkaar een besluit te nemen.

Met hockeygroet, namens het bestuur,

Erik Wiltink