Juiste contact gegevens?
29-8-2018  |

Een nieuw hockeyseizoen staat voor de deur! We hopen dat iedereen een goeie vakantie heeft gehad, lekker uitgerust is en zin heeft om de hockeystick weer op te pakken. Graag willen wij alle leden verzoeken om te controleren of je gegevens nog correct staan vermeld in LISA, ons ledenadministratie systeem, zodat je niks mist. Bijna alle informatie van coaches, trainers en bestuur wordt verstuurd via e-mail of via de app dus is het belangrijk dat het juiste e-mail adres en telefoonnummer van iedereen bij ons bekend is. Ook is het voor alle leden mogelijk om, nadat je ingelogd bent via de site, de telefoonnummers en email adressen van andere leden op te zoeken. Dit doe je bovenin het scherm bij >zoeken.

Zorg er dus ZELF voor dat je de juiste gegevens 'achter de inlog' in het systeem hebt staan. Zo doe je dat:

1. Via de website:

> Inloggen via onze website (links op de pagina) Inloggen LISA-team

> Kies rechtsboven  >Profiel > bewerk - je kunt hier meerdere email adressen en mobiele nummers invoeren. Zet er dan wel een ; tussen.

2. Via de app:

>Meer >Profiel

Controleer dan ook graag nog even je profiel (bovenin rechts op de site) of je adresgegevens nog kloppen. Dit is alleen zichtbaar via de site. Ben je verhuisd of ga je binnenkort verhuizen? Stuur dan een mailtje naar [email protected] want dit kun je zelf niet  aanpassen.
Je kunt bij profiel ook een foto van jezelf toevoegen. De foto mag niet meer dan 4 MB zijn en na het toevoegen de pagina refreshen (F5) anders zie je de foto zelf niet.

Om in te loggen heb je je lidnummer en wachtwoord nodig.
Mocht je het lidnummer niet meer weten stuur dan een email naar [email protected].
Voor het opvragen van je wachtwoord  ga je naar >Inloggen LISA-team >Inloggegevens vergeten? klik hier.

Iedereen een mooi en sportief seizoen gewenst!

Jolanda Boogaard

Ledenadminstratie